Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené
12. května 2025, svátek má Pankrác
NA NÁSLEDUJÍCÍ POZICE:
Vedoucí oddělení evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů – odbor správních agend a dopravy
Termín podání přihlášek: 14.3.2016 do 17,30 hod.
Termín výběrového řízení: 15.3.2016 od 9,00 hod.
Pracovní náplň: Zajištění výkonu přenesené působnosti dle zákona o občanských průkazech, o cestovních dokladech a evidenci obyvatel v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů. Zajištění výkonu přenesené působnosti v oblasti voleb a referend včetně jejich přípravy a provádění. Vydávání rozhodnutí o zrušení údaje o místě trvalého pobytu.
Bližší informace získáte na telefonu: 323 618 276 – Mgr. Bohumila Kulíšková, vedoucí odboru správních agend a dopravy, nebo tel. 323 618 128 – Störzerová Zdeňka, personalistka.
Projektový manažer dotačních titulů, koordinátor veřejných zakázek – odbor kancelář starosty
Termín podání přihlášek: 11.3.2016 do 10,30 hod.
Termín výběrového řízení: 14.3.2016 od 14,00 hod.
Pracovní náplň: Koordinace a organizace veřejných zakázek, zprostředkování informací o možnostech čerpání finančních prostředků z fondů EU a dalších dotačních titulů. Koordinace a organizace činností souvisejících s podáváním žádostí o dotace ze státních fondů a z fondů EU, s přijetím a čerpáním dotací, včetně závěrečného vyhodnocení jejich čerpání. Administrace dotací po dobu jejich udržitelnosti. Příprava projektů v oblasti strategického plánu rozvoje města.
Bližší informace získáte na telefonu: 323 618 102 – PhDr. Dana Beková, vedoucí odboru kancelář starosty, nebo tel. 323 618 128 – Störzerová Zdeňka, personalistka.
Referent odboru školství a kultury
Termín podání přihlášek: 9.3.2016 do 17,30 hod.
Termín výběrového řízení: 10.3.2016 od 13,00 hod.
Pracovní náplň: Výkon státní správy ve školství dle zákona 561/2004 Sb. (školský zákon) a vyhlášky č. 52/2008 Sb. v platném znění, výkon samosprávy v oblasti kultury.
Bližší informace získáte na telefonu: 323 618 213 – Mgr. Petr Dušek, vedoucí odboru školství a kultury, nebo tel. 323 618 128 – Störzerová Zdeňka, personalistka.
Referent oddělení evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů – odbor správních agend a dopravy
Pracovní náplň: Výkon činnosti dle zákona o evidenci obyvatel, zákona o občanských průkazech a zákona o cestovních dokladech. Výkon činnosti při volbách a referendech dle příslušných zákonů. Správní řízení dle zákona č. 500/2004 Sb.
Pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou
Bližší informace získáte na telefonu: 323 618 276 – Mgr. Bohumila Kulíšková, vedoucí odboru správních agend a dopravy, nebo tel. 323 618 128 – Störzerová Zdeňka, personalistka.
Referent oddělení dopravy – odbor správních agend a dopravy
Pracovní náplň: Agendy podle zákona č. 361/2000 Sb., zákona č. 247/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Správní řízení na úseku dopravně správních agend. Vedení registru řidičů.
Pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou
Bližší informace získáte na telefonu: 323 618 276 – Mgr. Bohumila Kulíšková, vedoucí odboru správních agend a dopravy, nebo tel. 323 618 128 – Störzerová Zdeňka, personalistka.
Redakční systém i-servis
(c) Mediální a komunikační servis Říčany, o.p.s. 2025 Všechna práva vyhrazena